ANTARA SEMUA PERTIMBANGAN YANG KITA BUAT DALAM KEHIDUPAN, TIADA YANG SEPENTING PERTIMBANGAN YANG KITA BUAT TERHADAP DIRI KITA SENDIRI

Thursday, June 23, 2011

MARSHA MAIN MAIN JE


Alahai apa sudah jadi dengan c Marsha ni...:-) kemarin cakap lain, hari ini lagi lain. Jaga2 nanti peminat tak suka nanti..ingatkan sudah kahwin sebab dah mengaku kahwin..siap keluar paper no 1 Malaysia lagi tu..apapun Marsha dah memohon maaf atas kenyataan yang dia dah buat kelmarin..nah berikut adalah apa yg Marsha katakan hari ni..keluar dalam paper.

“Namun bukan niat saya membuat gimik atau mengatur kejutan buat semua pihak kerana jika difikirkan semula, gambar di sebalik tabir pembikinan muzik video itu terlebih dulu dimuat turun di laman sosial Facebook. “Justeru saya menafikan beberapa kenyataan dan dakwaan dalam beberapa blog yang kononnya saya sengaja ingin membuat kejutan tapi ia tidak menjadi,” katanya. Pelakon drama siri Kum Kum The Series itu bagaimanapun menyifatkan perkara yang berlaku ini satu pengajaran buatnya buatnya sebagai seorang selebriti.(petikan dari harian metro)

So yg ada hati kat Marsha ni....boleh la senyummm..masih ada peluang :-D

1 comment:

  1. sudah lumrah artis, kalau tidak mengata, dikata. Kalau kuat mengata, dikata juga. Apa pun tabah & telan jak la kan itu risikonya menjadi artis. Tapi kena jaga juga lah diri/perwatakan tu...bukankah artis tu adalah public figure, so act like one. No?

    ReplyDelete